till basma!

jag vet att du är sur på mig men  vet inte riktigt vad som har hänt men nåra berättade de till mig idag och det var inte mig du chattade med på msn utan det var ngn jävel som loggade in på min msn och du kan tro vad du vill men det är sant!och jag tror att jag vet vem som loggade in på min fkn msn e skitt sur på henne nu och hoppas att du tror mig och förstår att jag inte skulle skriva sånt till dej okej vet inte riktigt vad personen skrev om dej men elafall så har några berättat lite och mår skit dåligt över detta men hoppas du läser det här och förstår att det inte var jag och jag älsakr dej mäst du är typ det bästa som hänt mig!:S


Kommentarer
Postat av: Dimalim

tack :D

2010-03-12 @ 09:17:58
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/
Postat av: felicia

vu vem är du?

2010-03-12 @ 15:57:28
Postat av: basma

lägg av

och hälsa anette att hon ochså e falsk

2010-03-13 @ 20:37:25
Postat av: felicia

okej men säg till om du vill att jag bska ta bort inlägget

2010-03-13 @ 22:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0