frågestund svar

postat av:sandra

vem älskar du mäst av dina kompisar?
svar: ja jag älskar nog ingen mäst jag älskar alla

vad är ditt inträsse?
svar: dans

vad gör du på loven?
svar: jag är mäst med kompisar eller så är jag hemma

postat av: anonym

när fyller du år?
svar: 4/11

favorit färg?
svar: har två lila och rosa

betyder jag ngt?
svar: nja vet inte vem du är så kan inte svara på dt

postat av:alma www.truue.blogg.se

älskar du mig?
svar: såklart gmn

vad göru nu?
svar :svarar på dina frågor

vill du vara med mig ngn?
svar: ja näru vill

vad gillaru mäst sommarlov, vinterlov?
svar: lätt sommarlov

postat av: julia hl

varför är du så söt?
svar: ja man födds så men jag tycker jag är ful!

varför tycker du att jag och hon är lika?
svar: för att ni är lika på alla sätt, dragen och leendet och så.

aa nu har jag inget att fråga:P...eh!
svar:dt var ingen fråga!

betyder jag ngt för dej?
svar:ja du betyder mke för mig

varför är jag bäst?
svar: ehh.. julia du är bäst på att vara sämst:)


Kommentarer
Postat av: BaSMA

VF E DU FALSK??

2010-03-13 @ 20:35:29
URL: http://basmialwaysandforever.blogg.se/
Postat av: felicia

:(

2010-03-13 @ 22:31:30
Postat av: basma

svara på frågan

2010-03-14 @ 20:42:57
URL: http://basmialwaysandforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0